HTML

Tomboló

Hírek elemzése, kritikák, cikkek az élet minden területén. Milyen ma Magyarországon élni?

Friss topikok

  • Heron44444 (törölt): Én 2006-ban tettem ilyen tanulmánykörutat a téren, az se volt jobb. Lehet, hogy a mélygarázs hely... (2012.09.17. 19:19) Agymosottak koalíciója és éhségsztrájkja
  • Heron44444 (törölt): Jó az írás, de szerintem ennél általánosabb a probléma. Nem ugyan ez volt fordítva Kertész Imre No... (2012.08.03. 17:42) Gyurta Dániel és a baloldal
  • Noor'ska: Köszönöm megkeresésed, küldtem válaszlevelet. (2012.07.27. 19:08) Egy értelmetlen halál margójára
  • Noor'ska: Igazad van, viszont Pontát senki sem választotta meg kormányfőnek. parlamenti alku révén került a ... (2012.07.16. 16:07) Alkotmányos puccs Romániában
  • Heron44444 (törölt): Röviden két mondattal lehetne összegezni az elmúlt 2 évet: - Orbán Viktorban minimális tisztelet s... (2012.05.30. 16:40) A két év mérlege

Linkblog

2012.07.13. 19:44 Noor'ska

Egy értelmetlen halál margójára

Pécsi egyetemistaként futólag ismertem Bándy Katát. Ismertem azt a környéket is, ahol oly kegyetlenül ragadta el tőlünk a halál, hisz' a szorgalmi időszakban kb. tíz percre lakom onnan, a Belvárosban. Hétfő óta reménykedtem benne, hogy élve megkerül. Az összefogás valóban példás volt... nem a sok tízezres tömegen múlott, hogy szomorú véget ért az egész história.

Bándy Kata már akkor halott volt, amikor emberek százezrei osztották meg a fényképét, amikor több százan indultak a keresésére Pécsett, amikor megannyi helyen kiragasztották az arcképét a kirakatok ablakaira, oszlopokra stb. amikor számtalan nyelvre fordították le eltűnésének hírét, hátha külföldön akadnak a nyomára... Nem, Bándy Katának esélye sem volt. Talán fel sem fogta. Remélem, valóban ez utóbbi történt, mert akkor nem szenvedett sokat. A kéjgyilkos, aki elkapta, esélyt sem adott neki. Elfogása után nem tudom, mi lenne számára a legmegfelelőbb büntetés. Kata tanult, dolgozott, szorgalmas volt... mind hiába. Rosszkor volt rossz helyen, és ez az életébe került. Egy bomló elme megkívánta, és ezért meg kellett halnia. Mert az élet ilyen, egyikünk sincs biztonságban. Olyan világot élünk, hogy örökké bizalmatlannak kell lennünk a másikkal szemben, mindig hátrafelé kell pillantanunk, jól meg kell választanunk a haza felé tartó útvonalat. Mi tettük ezzé ezt a világot, mi, emberek.

Pécs sohasem volt biztonságos hely. Az a környék meg pláne nem. Ám most már nem is érzek honvágyat, mint amit eddig éreztem a nyár folyamán. Pécs megfagyott, maradt a néma, síri csend. Az emberek eltűntek, bezárkóztak. A fák susogása alábbhagyott. Az addig is csekélyke illúzió végleg szertefoszlott. Egy ember műve ez. A világ abnormalitása ismét felszínre került. A miértre pedig nincs válasz.

Bolond világ, ébredj fel, tele vagy már gyűlölettel...

3 komment

Címkék: Pécs


A bejegyzés trackback címe:

https://sejobbsebal.blog.hu/api/trackback/id/tr504655539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

panni01 2012.07.26. 07:41:34

Ne haragudj, hogy így ismeretlenül rád török, de olvastam a bejegyzésedet, nagyon tetszett, újságíró vagyok és segítségre van szükségem.
A Cosmopolitan őszi számában megszólaltatunk egy rendőrségi szakértőt, Tarjányi Pétert, aki elmondja, mit tehet egy mai lány, nő, ha biztonságban szeretne lenni.
Sajnos a cikkünk aktualitását a Katával történtek adják. Bár ne kellene erről írnunk, reméljük viszont, hogy ha már igen, az olvasók megfogadják majd a szakértő tanácsát és nem éri őket támadás.
A Cosmopolitan huszonéves lányoknak szóló havi női magazin, amelyben üzeneteinket személyes történeteken keresztül tudjuk eljuttatni, vagyis a mostanihoz is szükségünk van egy felvezetésre.
Megtennéd nekem, hogy segítesz ebben? Elmondanád a Katával történteket a saját szavaiddal? És mondanál róla is néhány szót? Tényleg csak néhány személyes hangvételű mondatról van szó.
Ha nem tudsz ezzel foglalkozni, vagy nem értesz egyet a cikkel, természetesen azt is megértem és elfogadom, de nagyon hálás vagyok, ha válaszolsz,

Ide várom a válaszod, ha írsz, a nevem is publikus

bakoczysz@gmail.com

Köszönöm szépen.

panni01 2012.07.26. 07:48:17

elfelejtettem írni, hogy a megszólalás névvel és név nélkül is jó lenne nekem, ugyanakkor szívesen beleveszem a blogodat valahogy, mert nagyon értelmes dolgok vannak benne! a cosmo olvasói is szeretnek blogolni, és blogokat olvasni, magát a cosmot pedig 150 ezren olvassák havonta.

Noor'ska · http://sejobbsebal.blog.hu/ 2012.07.27. 19:08:44

Köszönöm megkeresésed, küldtem válaszlevelet.
süti beállítások módosítása